Huawei

Značka Huawei dominuje na poli mobilních telefonů hned po boku značek jako Apple a Samsung. Může za to i její inovativnost, spolu s důrazem na kvalitu produktů, působivý design, nejmodernější výbavu a adekvátní cenu. O tom vás můžou přesvědčit i naše recenze Huawei telefonů.

Portfolio produktů této značky je rozděleno do několika produktových řad. Jednou z nich je řada s označením Mate, ve které se výrobce zaměřuje na co nejdokonalejší technologii. Další řady se liší písmenky v označení telefonů. Řada P zaujme především příznivce módy, působivého designu a zároveň i moderních technologií. Písmenko G zastupuje telefony střední třídy s dokonalou hodnotou. Řada Y se řadí spíše do nejnižší cenovou kategorii telefonů, přesto ale stále s dobrou výbavou.

Samotnou kategorií potom tvoří mobilní telefony produkované pod samotnou značkou Honor.

Recenze mobilního telefonu Huawei Y5 II

Huawei Y5 II (recenze) – levný smartphone se slušnou výbavou

Zástupce nejnižší třídy smarphonů Huawei Y5 II je určený těm, kteří mají hluboko do kapsy, ale přesto chtějí chytrý mobilní telefon s Androidem. Se svou cenou nepřesahuje ani 3 000 Kč, ale i tak nabízí ve své výbavě vše, co může běžný uživatel potřebovat. Vyplatí se za tu cenu, nebo se nízká cena naopak negativně podepíše na jeho kvalitě? To už vám prozradí naše dnešní recenze.

» Číst

Huawei P9 Lite recenze

Huawei P9 Lite – dokonalý kompromis ceny a výkonu

S odlehčenou Lite variantou od Huawei jsme se setkali již u předchozí vlajkové lodě P8. Huawei P8 Lite se velmi brzy stal úspěšným a tak výrobce vsadil na tento koncept i u modelu P9 a do světa vypustil odlehčený Huawei P9 Lite. Není se čemu divit. Tato varianta, díky nižší ceně, spadá do střední třídy chytrých telefonů a umožňuje tak oslovit širokou skupinu uživatelů. Samozřejmě výbava vlajkové lodě musela být na úkor ceny v tomto případě mírně osekána, přesto ale jde stále o slušně vybavený smartphone, který má za svou cenu co nabídnout.

» Číst

Huawei P9 Recenze

Huawei P9 – stylový smartphone se špičkovou výbavou

Vlajkové lodě se mohou vždycky pyšnit tím nejlepším, co daný výrobce nabízí. Ani Huawei se svým modelem Huawei P9 není výjimkou. Ba právě naopak. Tímto nástupcem předchozího modelu Huawei P8 nastavil výrobce laťku vlajkových lodí hodně vysoko. Asi nejvýznamnější novinkou oproti mladšímu bratříčkovi je dvojitý fotoaparát Leica. Ten ale není jediným lákadlem tohoto modelu. Čím dalším zaujme a jaké další novinky si výrobce pro nás připravil, vám už prozradí tato naše recenze.

» Číst

Huawei P8 recenze

Huawei P8 – výkonný elegán za slušnou cenu

Huawei P8 je zástupcem řady P, která se vždycky vyznačovala kvalitními materiály a pěkným zpracováním. Jinak tomu není ani u tohoto modelu. Kromě vzhledu samotného zaujme také svojí výbavou, výkonem a velmi dobrou cenou.

» Číst